تصاویر شیطان پرستی در ژاپن
نوشته شده توسط : مصطفی اکبری

http://img.parsfun.net/images/24779490440113284750.png

تصاویر دلخراش از شیطان پرستی در ژاپن

شیطان پرستی یک حرکت مکتبی، شبه مکتبی و یا فلسفی است که هواداران آن شیطان را یک طرح و الگوی اصلی و قبل از عالم هستی میپندارند. آنها شیطان را موجودی زنده و با چند وجه از طبیعت انسان مشترک می‌دانند. شیطان پرستی را در گروه «راه چپ» مخالف با «راه راست» طبقه بندی می‌کنند. دست چپی‌ها به غنی سازی روحی خود در جریان کارهای خودشان معتقدند. و بر این باورند که در نهایت باید تنها به خود جواب پس دهند. در حالی که دست راستی‌ها غنی سازی روحی خود را از طریق وقف کردن و بندگی خود در مقابل قدرتی بزرگ‌تر بدست می‌آورند.
 

تصاویری عجیب از زنان و مردان شیطان پرست در ژاپن!!

 

ابتدا مایع مورد نظر به زیر پوست تزریق می شود
 
سپس شروع به حالت دادن کرده و قبل از سفت و محکم شدن شکل مورد نظر را ایجاد می کنند
پس از مدتی مایع کاملا سفت شده و جامد می شود!



:: موضوعات مرتبط: عکس گوناگون , ,
:: بازدید از این مطلب : 641
|
امتیاز مطلب : 38
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 ارديبهشت 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
ALIZIRAEE در تاریخ : 1390/2/6/2 - - گفته است :
سلام من علی هستم لطفآبه وبلاگ جدیدم سر بزن من واسط یه خبر دارم من می تونم وبلاگتو بعد از یک ماه به وب سایت تبدیل کنم فقط می خواد یک پسوند به آدرس وبلاگت اضافه کنی town13وبعد از یک ماه به وب سایت تبدیل می شود واگر این وبلاگ واست تکراری شده می تونی به این آدرس بیایی ویکی از وبلاگ های ما رو نویسندگی کنی من برای این وبلاگ ها خرج کردم مثل تبلیغ وبلاگی که داری نویسندگی می کنی رو در دیگر وبلاگ ها ووبسایت ها تبلیغ شده و این وبلاگ رو بعد از یک ماه وبلاگتو به وبسایت تبدیل می کنم علاوه می تونی چندتا وبلاگ رو با هم نویسندگی کنی العان من 3 نویسنده جزب کردهام که یکی از وبلاگ ها رو به اون ها دادم وتو هم با این کار با ما باش بیا :www.az.town13.loxbolg.com


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: